Robots

Date: 31-08-2020

Het nieuwe schooljaar begon met een klassieke introductie. Robots bouwen. Of in dit geval programmeren in codesandbox. 

Wanneer de instructies waren doorgelezen leek het minder moeilijk dan gedacht, maar het is wel een werkje om het gedaan te krijgen, vooral de boss fight.
Mijn team wou zo weinig mogelijk code gebruiken en we hebben hier dan ook aardig wat tijd aan besteed, hierdoor was er te weinig tijd over om alles mooi te maken. Ik heb nog geprobeerd de boss achtergrond over te tekenen. Omdat er te weinig tijd over was heb ik het zonder te vragen de afbeelding overschreven van de boss achtergrond. Op de een of andere manier verdween daardoor de public map ineens. Dat was dus niet zo handig. 


Al met al vond ik het leuke opdracht en heb ik geleerd dat ik niet zomaar bestanden moet gaan overschrijven zonder het eerst even te vragen. En coderen lijkt altijd moeilijker dan het is, als je de tijd neemt om alles rustig door te lezen. 

Plaats een reactie